תערוכת אמנות רחוב בכיכר אתרים

'המרחב החברתי' חבר אל פרויקט Beyond the Walls מייסודו של אמן הרחוב דן גרובר ויחד השיקו 'גלריית אמנות רחוב פתוחה' במתחם כיכר אתרים. הפרוייקט מתעתד להמשיך ולהציג יצירות של אמני רחוב בתערוכות חודשיות.

ב1.9.21 התקיימה פתיחת הגלריה עם אמני הרחוב שהשתתפו בתערוכה שגם ציירו בלייב במתחם המרכזי של המבנה: Imaginary Duck – ID, Arad Levy, Shir Lamdan,
Monkey RMG, Sugar Minks, Mas 972, Dan Groover

המבנה הישן והמוזנח של כיכר אתרים מקבל חיים חדשים והופך למקום ששווה לבוא ולבקר בו משתי סיבות לפחות. הסיבה הראשונה היא חשיפה ליותר ממאה ציורי קיר וגרפיטי שמפוזרים בין הקומות, מדובר בתערוכה דינמית שמשתנה וגדלה כל הזמן. הסיבה השנייה היא נוף מרשים אל הים, הטיילת, בריכת גורדון ויפו – 50-60 מדרגות ואתם על קו המיים 🙂

Beyond the Walls
"מעבר לחומות" (BTW) הוא מפעל אומנותי הפועל תחת חזונו של האמן דן גרובר ופועל לקולקטיביות באמצעות הקהילה. בפרוייקט פעילים יותר מ -40 אמני רחוב מישראל. כמייסד BTW, יוזם ויוצר דן גרובר אירועי תרבות שמטרתם ליצור קשרים וחוויות ייחודיות באמצעות אמנות בכלל ואמנות רחוב בפרט.

המרחב החברתי
עם סגירתו של מועדון ה PussyCat במבנה הקולוסיאום שבכיכר אתרים, הוקם באותו מבנה "המרחב החברתי" – בית לעשייה חברתית המאפשר לארגונים וליזמים חברתיים לקיים פעילות ענפה, תוך שהוא מסייע להם במשאבים, בהכוונה וביצירת שיתופי פעולה. במתחם מופעל מרכז חינוכי המזמין קבוצות מהארץ ומהעולם לעסוק בנושאים של מגדר ומעורבות חברתית, ומהווה פלטפורמה להעמקת השיח ולעידוד מעורבות ועשייה חברתית.

מי אני...?

שמי דרור הדדי ומאז ומתמיד אהבתי ונמשכתי לגרפיטי ואמנות רחוב – לשפה, לצבע, לחתרנות ולאמנות. האמנות האורבנית, המתקיימת במרחב הציבורי 24/7, מרתקת ושובה את ליבי.

גרפיטי ואמנות רחוב, הם כרטיס כניסה חינם לתערוכה גלובלית, שמשתנה כל הזמן, גדלה ומתפתחת. הגרפיטי יוצר ומניע דיאלוג אמנותי בין עובר האורח לאדריכלות ולחיים האורבניים. לפעמים הגרפיטי משבש, פוגע וחורט את נוכחותו על הקיר. לפעמים הוא מעיר את הקיר הציבורי לחיים, ומאפשר לנו הצצה צבעונית ומרגשת לתוך עולמו הפרטי של האמן – ולעולמנו שלנו כצופים. בשני המקרים, בגרפיטי ואמנות רחוב, נוצרים תקשורת ודיאלוג בלתי אמצעיים בין הצופה לבין המסר שהושאר עבורו על הקיר. גרפיטי ואמנות רחוב המתקיימים במרחב האורבני-ציבורי, מקיימם איתנו דיאלוג על בסיס יומיומי, ומאפשרים לנו לתקשר עם המרחב הקרוב לנו, המשמש תפאורה לסביבת המגורים והחיים שלנו במרחב העירוני.

תהנו!

פוסטים אחרונים

סטריפ Street Smart

בואו נדבר אמנות

מלאו פרטים ותוכלו להתעדכן בכל מה שמעניין